19 Haziran 2011 Pazar

EGE KIYILARINDAN ESKİ ZAMAN MASALLARI, AHMET ÜNVER

Yeryüzünün ilk masallarını, Anadolu'da yaşayan eski Egeliler anlattı. Bu en eski masallarda tanrılardan, tanrıçalardan, onların birbirleriyle ve insanlarla ilişkilerinden söz açtılar. O masallardaki tanrılara, tanrıçalara benzer kişiliklere, benzer tutum ve davranışlara bugün bile rastlıyoruz. Ülkemizin kıyılarından doğup, dünyaya yayılan bu masallar yüzyıllardır dilden dile aktarılıyor, yeni yeni yorumları yapılıyor; birçok yazar ve ozan onları yeniden kaleme alıyor. Haydi gelin, eski Egelilerin masallarını bu kez de Ahmet Ünver'in usta anlatımından dinleyelim.

4 yorum:

  1. Bu kitap yaz tatilinde okuduklarım arasında en beğendiğim oldu. Bu kitap sayesinde pek çok mitolojik hikaye öğrendim ve bu hikayeler çok hoşuma gitti.

    İpek Olkun

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu kitap çok güzeldi. Bu tarz şeyler ilgimi çektiği için merak edip okudum. Okumakla iyi etmişim.Eski zamanlara ait pek çok bilgi de edindim.

    YanıtlaSil
  4. Bu Kitabı çok beğendim.Herkesin okumasını tavsiye ederim.Eski masallara ilgim olduğu için bu kitabı da okudum.En sevdiğim kitaplar arasında.

    YanıtlaSil