19 Haziran 2011 Pazar

YAZ OKUMALARI HAKKINDA

Sevgili İSTEK'li kitapsever,

Uzun, zorlu ve yorucu bir eğitim yılının ardından, şimdi tatil zamanı! Keyifli, mutlu, dolu dolu bir tatil geçirmeni diliyoruz. Dinlenceleri edebiyatla taçlandırmak gibisi yoktur. Bu yüzden tasarladığımız "Yaz Okumaları" uygulaması seni bambaşka kurgu dünyalara götürecek, bambaşka hayatlarla tanıştıracak.

Bu kapsamda yazmanı istediğimiz üç değerlendirme yazısı için blog günün 24 saati hizmetinde. Yazacağın değerlendirme yazısı için aşağıdaki cümleler sana yol gösterici olacak.

İyi tatiller, iyi eğlenceler, iyi okumalar...

Kitabın konusu ne?
Kahramanları kim? Nerede ve hangi zamanda geçiyor?
Kitap, okurken sana neler hissettirdi?
Sevdiğin bölümler, etkilendiğin cümleler var mı?
Kitapla ilgili eleştirilerin neler?

1 yorum:

  1. Yazın okuduğum kitaplardan biride iki sene okul tatilidir. Ben bu kitabın eğlenceli bir o kadar da maceralı olduğunu ama bu kitabın biraz fazla ayrıntılı olduğunu düşünüyorum. Ben bu kitabı okurken kendimi o kitabın içindeymiş gibi hissettim. Ve sadece konusunu beğendiğim kitaplarda kendimi o kitabın içindeymiş gibi hissederim. Ve bir yazar olsaydım bu kitabı yazan kişi gibi bir yazar olmak isterdim.

    İstek Barış İlk.
    6/A EDA BAYKUT

    YanıtlaSil